מדיניות החזרת מוצרים
החזרת מוצר תתאפשר עד 14 יום מתאריך קבלת המוצר או מסמך המסכם את פרטי העסקה, לפי המאוחר ולקבל החזר כספי מלא במידה והמוצר הוחזר באריזתו המקורית ולא חלה הרעה מוחשית במוצר וגם לא נעשה במוצר שימוש כלשהו.
החזר כספי יינתן רק אם המוצר עלה יותר מ-50 ₪. ההחזר הכספי על המוצר שהוחזר לא יהיה מלא והלקוח יישא בדמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100 ₪ – לפי הנמוך מבניהם.
עסקאות בכרטיסי אשראי – תיתכן עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של עד 2.5% נוספים לדמי הביטול לעיל.
במידה ונדרש שהחברה תאסוף את המוצר יחויב הלקוח בדמי משלוח נוספים לדמי הביטול לעיל בעלות של 60 ₪ – 350 ₪ כולל מע"מ כתלות בנפח המוצר ובמיקום איסוף המוצר.
במקרה זה ההחזר הכספי יבוצע לאחר בדיקת תקינות המוצר ואריזתו ולא יאוחר מ-5 ימי עסקים.
לא ניתן להחזיר מוצרים מכל סוג שהוא שנעשה בהם שימוש ו/או שיוצרו ו/או שנרכשו במיוחד עבור הלקוח או על פי מידותיו ו/או בהתאם לדרישות מיוחדות.
לקוח שהזמין טובין שבגינם בוצעה הזמנה מספק בחו"ל, לא תחול זכות הביטול אם ביקש הלקוח לבטל את העסקה לאחר מועד הפקת הזמנת רכש ו\או אישור ההזמנה ע"י היצרן\ספק.
1. אופן החזרת התמורה
החזרת התמורה בניכוי דמי הביטול תיעשה בסמוך למועד ביטול העסקה, בכפוף להחזרת המוצר כאמור לעיל ולא יאוחר משבעה ימי עסקים. אם נעשה התשלום במזומן או בשיק, השבת התמורה בניכוי דמי ביטול, תיעשה במזומן או בשיק מזומן או בהעברה בנקאית במועד ביטול העסקה.
במידה ובוצע התשלום באמצעות כרטיס אשראי, יבוטל החיוב ע"י החברה באמצעות הודעת החברה לחברת כרטיס האשראי של הלקוח על ביטול העסקה בניכוי דמי הביטול.
2. מדיניות החלפת מוצרים
החזרת מוצר תתאפשר עד 14 יום מתאריך קבלת המוצר או מסמך המסכם את פרטי העסקה, לפי המאוחר ולקבל החזר כספי מלא במידה ולא חלה הרעה מוחשית כל שהיא במוצר וגם לא נעשה במוצר שימוש כלשהו.
3. מדיניות משלוחים
להלן פירוט ועדכון תעריפי הובלה (כוללים מע"מ) של החברה :
א. מוצר הנשלח באמצעות חברת בלדרות יחויב בדמי משלוח על סך __ ₪. החזרת מוצר הדורש איסוף יחויב בדמי משלוח נוספים של חברת בלדרות על סך __ ₪.
ב. עסקאות מעל _______₪ לא יחויבו בדמי משלוח של חברת בלדרות.
ג. מוצרים הדורשים הובלה ו/או הרכבה ע"י החברה (רשימת חלק ממוצרים אלו מפורטת בסוף המסמך) יחויבו בדמי הובלה והרכבה על סך _____ ₪ לא כולל הסייגים הבאים:
ג.1. צפונית לחדרה/דרומית לגדרה – דמי הובלה והרכבה 500 ₪ ואספקה תוך 14 ימי עסקים .
ג.2. אילת, הערבה, ישובי ים המלח – דמי הובלה והרכבה 750 ₪ ואספקה תוך 14 ימי עסקים .
ג.3. צפונית לעפולה – דמי הובלה והרכבה 750 ש"ח ואספקה תוך 14 ימי עסקים .
ג.4. הובלה והרכבה לבניין ללא מעלית תהיה תוספת של 50 ₪ לקומה מקומה 3 ואילך.
ד. הדגמות של מוצרים חייבים בתשלום של שירות והובלה בסך 250 ₪. במידה והלקוח רכש במעמד ההדגמה את המוצר לא יחויב בדמי משלוח נוספים.
ה. סוחרים (משווקים עצמאיים מורשים במוצרי הלקוח) רשאים להבטיח ללקוח אספקה מהירה (פחות מ-7 ימי עסקים) רק לאחר אישור מראש של סמנכ"ל תפעול החברה או מי מטעמו.
ו. החזרת מוצר שהורכב ו\או הדורש איסוף מבית הלקוח, יחויב הלקוח או הסוחר (במידה והעסקה חויבה דרכו) בעלות הבאה:
ו.1 דמי הובלה והרכבה לעיל (סעיף ג).
ו.2 דמי החזרה ופירוק לעיל (סעיף ג).
ו.3 דמי ביטול בגובה 5% מעלות המוצר או 100 ₪ – לפי הנמוך מבניהם, בכפוף למדיניות החזרת מוצרי החברה.
ו.4 למעט הסר ספק עלות ההובלה בהחזרת המוצר אינה מתקזזת עם עלות ההובלה באספקת המוצר. כלומר, הלקוח ישלם עבור 2 ההובלות.
ו.5 לא ניתן יהיה להחזיר מוצרים הנעשה בהם שימוש ו/או באו במגע עם גוף הלקוח ו\או שלא באריזתם המקורית ו\או שיוצרו ו\או יובאו במיוחד עבור הלקוח או על פי מידותיו או בהתאם לדרישות מיוחדות ו\או מוצרים פסידים (מתכלים).
ו.6 מוצר שהגיע לבית הלקוח תקול\פגום, תהליך ההחזרה\החלפה יהיה ללא עלות הובלה נוספת.
ז. החברה מתחייבת לספק את מוצריה עד _____ ימי עסקים למעט המקרים הבאים:
* החברה לא מתחייבת להובלות מעבר לקו הירוק. דמי הובלה מעבר לקו הירוק יקבעו ע"י סמנכ"ל תפעול או מי מטעמו לפני סיפוק המוצר ובכפוף לאישור עלות ההובלה ע"י הלקוח.
* לגבי אספקת מוצרים לאילת, הערבה, יישובי ים המלח, רמת הגולן ומעבר לקו הירוק במידה ויהיו ויאושרו – זמן אספקה עד ____ ימי עסקים.
ח. איסוף עצמי – איסוף עצמי יתאפשר, למעט מוצרים הדורשים הרכבה של איש מקצוע מטעם החברה. איסוף עצמי יתבצע בימי עסקים א'-ה', בין השעות בשעות 09:00-15:00.
ט. הרשימה החלקית של מוצרים הדורשים הובלה ו\או הרכבה ע"י החברה הם:
_____________________________________________